pondělí 13. dubna 2015

Easter ZOO

Čaute!

Jak si někdo mohl všimnout, není mi už nijak málo let (ale zas tak moc taky ne :D ). Je mi 17, a tak jsem si řekl, že se o Velikonocích vykašlu na klasické "mrskání" a něco podniknu. Naštěstí mám v práci (brigádě) super partu přátel, se kterými se nikdy nenudím.
A společně už jsme chtěli nějaký výlet podniknout dávno. Když nám došlo, že o velikonočním pondělí je naše restaurace zavřená, napadlo nás, že můžeme podniknout náš výlet do ZOO.

Dlouho jsme vybírali kam pojedeme, padl v úvahu Zlín, Brno a Hodonín. Já chtěl do Zlína, protože tam mají žirafy a já jsem na ně celkem ulítlej. Ale nakonec vyhrál Hodonín, protože je blízko a taky mi řekli, že tam mají žirafy. (NEMAJÍ!!!!)

Nakonec padl den D a my se vydali do Hodonína. Jeli jsme dvěma auty, protože nás jelo celkem 9. Já, kolegyně (mamka - Margitka (není to moje mamka) ) a její dvě dcery (Adélka a Radka), kolegyně (Míša) a její přítel (Aleš) a dvě dcery (Dorotka a Adrianka) a Eliška, Míšina sestra. Cesta byla krátká,  a tak jsme byli asi po hodince na místě.

Když jsme šli do ZOO musel jsem platit dospělácké vstupné, protože ta baba mi nedala studentský... Tohle mě dost štve. Nikdy nemám to srdce říct, že to jsem nechtěl, a tak jsem zaplatil o 30,- víc. FUJ!

Procházeli jsme si ZOO pomalu a shlédli jsme několik krásných zvířátek...
Šimpanzi jsou jako někteří hosté z naší hospody.

Krásný opičky :3
Opičky zaujali hlavně nejmenší děti, ale já a Aleš s Míšou jsme se taky dost pobavili. Zvlášť při jejich krmení :D 










Jak čóhá! :D
Dalším skvostem byly úžasný surikatky, které nám dokonale, ale dokonale připomněly našeho šéfa, který si stoupne k nám za bar a rozhlíží se kolem, co není udělané.
"Štěpi, levá dva nemají pivo," často říká.
"Tomi, oni mají zaplacený," často odpovídám. 








Dory

Nemo a Merlin
Největší trapas se mi stal u rybiček...
Natáčel jsem je a najednou říkám:
"Když se podíváš takhle, tak to vypadá..." otočím se na osobu, na kterou mluvím a co se nestalo? Nestál tam Aleš jak jsem si myslel, ale nějaký úplně cizí pán.



Čičina :D 
A další.
Víc než žirafy miluju divoké kočky... a tak jsem byl rád, že v Hodoníně měli tygry, pumy, lvi a jaguáry.

Dokonce jsme si mohli pohladit i zebry, což se mi nikdy nestalo... :3
Celý výlet dopadl dokonale a jsem mooooc rád, že jsme tam jeli... :3

Děkuji všem zúčastněným :3

A co jste dělali vy na Velikonoce? :)

1 komentář:

  1. Jéééééé. Kawaii. :D Tak dlho som nebola v zoologickej, ale priznám sa, mňa to nikdy nejako extra nebralo. Nie tak ako ostatných ľudí. Keď som bola malá, nemala som rada zoologické. Je to proste prechádzka pomedzi zvieratá. Ale ja sa nesťažujem, možno pre tých, ktorí sú úplní blázni do zvierat, je to super. Mňa to neťahá. Radšej si pozriem zvieratá v ich prirodzenom prostredí. (Secret dream vidieť polárneho medveďa v Grónsku, alebo na Severnom póle... Nuž, dievča miluje zimu aj keď je na ňu alergická)

    OdpovědětVymazat

Těším se na každý komentář! :)